»Krasen film režiserja Hirokazuja Koreede ves čas preseneča in prestavlja gledalca, da na isto zgodbo lahko pogleda tudi z novih zornih kotov. Res se mi dopadejo filmi iz prejšnjih Liffov, ki jih lahko najdem na RTV 365.«
»Dokumentarni film, ki me spominja na sprejemne izpite za študij arhitekture. Na tečaju sem se prvič srečal z Escherjem v praksi in se učil njegovih perspektiv in vizualnih iger. Res umetnik, ki je gledal na svet zunaj okvirja.«
»Danska serija režiserja Mikkela Muncha-Falsa, ki me je nasmejala zaradi svoje igrivosti in humorja, ki je nežen in izhaja iz nemoči. Všeč mi je način, kako danski igralci ustvarjajo komične situacije, kjer lahko res z minimalnimi sredstvi in detajli uspejo nasmejati in prepričati.«
»Ni naključje, da je to tudi zgodba dokumentarista, povezanega z naftno industrijo, ruske nevrologinje, razdvojene zaradi vojne, premožne poljske anarhistke, ki se je odpovedala svoji preteklosti, nemškega glasbenika, ki sproti briše lastno glasbo, in danske umetnice, katere performans nehote omogoči vzpon dejanskih skrajnežev.«
»Jadralski podvigi in tragično izginotje očeta niso bili razlog za ta film. Kar me je pritegnilo, so bili trenutki v naši družini – žalostni, trpki, a hkrati komični in absurdni. Ti odslikavajo kompleksnost odnosov v naših življenjih.«
»Čeprav bi na prvi pogled morda lahko rekli, da je Šterkijada nekakšna sprava Igorja Šterka s sabo, s svojim odraščanjem in predvsem s svojim precej samosvojim in v odnosu do družine večkrat precej sebičnim očetom, je vendarle še nekaj več – je pogumen in iskren film o ljubezni, ki pa jo je vsak družinski član razumel na svoj način.«
»To je Ljubljana previsokih cen, inflacije, Wolta, cenenih literarnih večerov, aspiracij po veličini, po tem, da bi se nekako izrazili, Ljubljana generacijskih konfliktov, nestrpnosti iz pomanjkanja, Ljubljana nepremičninske krize in Ljubljana, glavno mesto v državi, ki trpi za pomanjkanjem vizije.«